Afscheid Bob en Cindy, op weg naar New York (day5) - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Martinmaritte - WaarBenJij.nu Afscheid Bob en Cindy, op weg naar New York (day5) - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Martinmaritte - WaarBenJij.nu

Afscheid Bob en Cindy, op weg naar New York (day5)

Door: Maritte van den Wijngaard

Blijf op de hoogte en volg Martinmaritte

16 Juli 2015 | Verenigde Staten, Springfield

Op dit moment is het 6.23 lokale tijd en zijn er in de trein onderweg maar New York. Vanmorgen hadden we de wekker om 4 uur gezet, snel een douche genomen en een kop koffie genomen. Om 5.10 zijn we vanuit Granby vertrokken naar het treinstation in Springfield. Om 5.55 zou vanaf daar onze trein richting New York vertrekken.Springfield is ongeveer een halfuur rijden vanaf Granby. Echt geweldig dat Cindy en Bob ons zo vroeg op de trein wilden zetten. Het afscheid bij het treinstation was vanmorgen wel evenmatig. We hebben toch de afgelopen 3 dagen intensief met ze opgetrokken ( onze USA family, zoals we dat noemen). Gisteravond heeft Cindy nog een paar lekkere sandwiches voor ons gemaakt voor vandaag. We gaan ze wel missen, maar nu aan een nieuw avontuur starten. BIG APPLE HERE WE COME!!!!